Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Πορεία

Justin Berry

Είναι μαγικό αυτό που γίνεται που όταν πάρεις τον 'καταλληλότερο' δρόμο κάμπτονται οι αντιστάσεις της ζωής γύρω σου και βρίσκεις βοήθεια σε κάθε βήμα σου, ακόμα κι από εκεί που δεν το περιμένεις!

Γενικά, οι αντιστάσεις της ζωής στα σχέδιά μας είναι πάντα σημάδι αλλαγής πορείας και αυτοπροσδιορισμού...

Ίσως όμως να 'ναι και η δική μου συνειδητοποίηση οτι ήμουν πολύ περήφανη για να ζητήσω βοήθεια για οτιδήποτε και νόμιζα ότι θα τα καταφέρνω μόνη μου για πάντα.

Κι όταν κατάλαβα αυτήν την αποξένωση κι έσκυψα το κεφάλι, ταπεινωμένη από την τόση έπαρση, σα να γλύκανε ο κόσμος γύρω μου, σα να έφυγαν τα αγκάθια από τα μονοπάτια, σα να εμφανίζονται άνθρωποι από το πουθενά να μου προσφέρουν αυτό που χρειάζομαι...
Erik Johansson

Στο δρόμο του Ήρωα, μόλις έχω περάσει το κατώφλι και μου δίνεται η βοήθεια... ανυπομονώ να δω ποιο θα είναι το πολύτιμο ελιξίριο!


Δεν υπάρχουν σχόλια: