Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Καφεϊσμοί...


Ο πολιτισμένος κόσμος μας εξαρτάται από μια πρίζα.
Έτσι και την τραβήξεις από την παροχή της νεκρώνονται ή μπλοκάρονται σχεδόν τα πάντα.
Επίσης εξαρτάται από το χρήμα, το σεξ, τα ναρκωτικά, το ποτό κ.λπ. κ.λπ.
Μία από τις πιο αθώες εξαρτήσεις του είναι και ο καφές. Αυτήν που ήθελα να αποφύγω.
Από τις πρώτες φορές στη ζωή μου που δοκίμαζα καφέ (νες καφέ όχι ελληνικό-κι αυτό γιατί στον ελληνικό μένει κάτω το ίζημα και δεν το πίνουμε), με κυρίευε μια υπερδιέγερση, ένα τρεμούλιασμα, κάτι νευρικό κι έτσι τον απέφευγα.

Αργότερα, σιγά-σιγά, μετριάστηκαν τα συμπτώματα αλλά κρατούσα μια συνειδητή απόσταση για να τον έχω για ώρα ανάγκης. Έπινα έναν στον μήνα ή στο δίμηνο κι αυτόν αν τύχαινε, περισσότερο για την παρέα…

Δεν ήθελα να εξαρτώμαι από αυτόν -όπως οι περισσότεροι- για να έχω τα μάτια μου ανοιχτά ή να μπορώ να λειτουργήσω. Ξυπνώ το πρωί με άμεση διαύγεια πνεύματος και χωρίς καφέ.

Τώρα τελευταία όμως άρχισα να τον συνηθίζω, να μου λείπει το άρωμά του, να ζητώ τη γεύση του (κατά το απόγευμα με πιάνει αυτό, για έναν γαλλικό) με το ανησυχητικό αποτέλεσμα να μην αντιδρώ όπως πριν στην επίδρασή του και να νυστάζω όταν δεν πρέπει να νυστάζω…



Ε, και;
Ε, αυτό!




Ένα μπλογκ αφιερωμένο στον ...καφέ!

Κι ένα σχετικό τραγούδι από έναν αξιόλογο τραγουδιστή που μας έφυγε νωρίς... (το ανέβασε κάποιος τούρκος -δεν το βρήκα σε άλλη εκτέλεση- και έβαλε ελληνικά εμβλήματα στο βίντεο...)



-

2 σχόλια:

Φαέθων είπε...

Πότε πότε είναι καλό να αφηνόμαστε στα μικρά πάθη, (αφού τα μεγάλα πάθη δεν μας κάνουν τη χάρη...) όπως ο καφές με το άρωμά του, την ώρα που η γλώσσα τον αναζητά και η μνήμη ανακαλεί τη γεύση του προκαλώντας έκκριση σιέλων... Είναι ωραίο να κάνουμε πότε πότε αυτό που δεν πρέπει. Να πιάνουμε "Το πρέπει απ' το γιώτα και να το γδέρνουμε ίσαμε το πι"..
Όσο για το τραγούδι μου άρεσε όπως και ο τραγουδιστής. Ποιος
είναι; Έφυγε νέος; Αυτά όμως που έβαλε ο Τούρκος στο βίντεο, συνιστούν, σε σχέση με το τραγούδι, το άκρον άωτον του αταίριαστου ή πιο απλά: "Τραχανοδικαστήριο..."
Τελικά η ανάρτησή σου μου προκάλεσε καφελαχτάρα! Πάω να τον φτιάξω λοιπόν κι ας είναι η ώρα 0130. Καλό ξημέρωμα.

Φαέθων είπε...

Ρώτησα κάτι. Μήπως έχεις την ευγένεια να απαντήσεις;