Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

"Να με ανέχεσαι"


"να με ανέχεσαι"
.
ζήτησε ο αέρας απ' το δέντρο

κι εκείνο όλο σειόταν αλαφιασμένο

"να ανέχεσαι την ένδειά μου, την πτώση μου, τη φούρια μου..."


και του 'ριχνε τα φύλλα

"να ανέχεσαι τα τρελά μου στροβιλίσματα, τη θύελλά μου..."


κι εκείνο ριγούσε σαν αλαφροΐσκιωτο
.
"να με ανέχεσαι..."
.
κι εκείνο σιωπούσε...

---------------------------------------------------------
-----------------------------
.
B' Μέρος
Τρίτη, Ιανουάριος 15, 2008
.
"Να με ανέχεσαι…"του ψιθύριζε ο άνεμος, ώσπου μια νύχτα -εκεί στο πιο βαθύ σκοτάδι- φύσαγε γύρω του τρελά, αλλοπρόσαλλα, μανιασμένα.
.
"Να με ανέχεσαι…"κι εκείνο φυλλορραγούσε σιωπηλά, μέχρι που ξεριζώθηκε και έπεσε στο χώμα.

Την αυγή, σαν είδε τι είχε κάνει, τυφλωμένος από πόνο, όρμησε όπου βρήκε, σε βουνά σε πεδιάδες, σε φαράγγια, σε πολιτείες και ούρλιαζε απεγνωσμένα.
Από τότε, γυρίζει μισότρελος πάνω στη γη.
Θα τον ακούσατε, σίγουρα.
Συχνά, παίζει τρυφερά με τα φύλλα των δέντρων με μια γλυκιά αύρα, χαμένος στο παρελθόν και στις όμορφες αναμνήσεις για το δέντρο του.
Μα, αν καμιά φορά ξυπνήσει στην πραγματικότητα και τον δείτε να λυσσομανάει, τρελός από πόνο, μην τον παρεξηγήσετε.
.

4 σχόλια:

fish eye είπε...

αλλο να με ανεχεσαι κι αλλο να με δεχεσαι..
εγω παλι θελω να με δεχονται και να μ αγαπουν!Σε βαθος..την ανοχη και την επιφανεια δεν τα θελω!!
φιλια

Ανώνυμος είπε...

Kyklodiwkton said:

Κατά τη φτωχή μου γνώμη:
Το δέχεσαι σημαίνει κάτι μόνιμο.
Το ανέχεσαι σημαίνει ότι ξέρω πως κάποια στιγμή θα εκδηλωθεί η σκοτεινή πλευρά του 'φεγγαριού' και ζητώ υπομονή μέχρι να την νικήσω και να την φωτίσω.

Το δέχεσαι είναι στατικό.
Το ανέχεσαι περικλείει αναγνώριση των αδυναμιών και συμπαράσταση στον αγώνα για αλλαγή.

Το δέχεσαι είναι 'εγώ'.
Το ανέχεσαι είναι πάλη κατά του 'εγώ'.

(Μάλλον θα χουμε πολλά να πούμε...)

Σπύρος Μπένος είπε...

Ζούμε σε κόσμο που πρέπει να έχουμε αντοχές και ανεκτικότητα, σε μια σχέση όμως η ανοχή είναι ενοχή νομίζω.

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Προσωπικά, όταν ζητώ την ανοχή κάποιου, σημαίνει ότι θέλω να του δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ.
Γι' αυτό ζητάω την κατανόηση και την συμπαράστασή του όταν του δείχνω την άσχημη πλευρά του χαρακτήρα μου, αυτήν που δουλεύω ακόμα προς βελτίωση.
Την συντροφικότητα κι όχι την απομάκρυνση στον δύσκολο προσωπικό μου αγώνα.
Γι αυτό δεν συμφωνώ ότι η ανοχή είναι ενοχή.

Μπορεί να ήταν, αν μιλούσαμε όμως με άλλα κριτήρια.
Π.χ πολιτικά ή κοινωνικά, όσον αφορά το καλό του συνόλου και την ανοχή ή την αδράνειά μας σε σχέση με κάποιες επιβλαβείς καταστάσεις.