Τετάρτη 5 Ιουλίου 2006

Λέξεις Σκέψεις

Αν ήμουν αρκετά πειθαρχημένη, τώρα θα έπρεπε να σκεφτόμουν και να κατέγραφα λέξεις.
Τέσσερα εμβόλιμα κείμενα μου ζήτησε μόλις σήμερα ένας άλλος εκδότης, μέχρι τον Αύγουστο.

Η "σύμπτωση" με έριξε από δανειστική υποχρέωση (κάποτε πρέπει να το επιστρέψω στην Κική-από το χειμώνα το δανείστηκα), να ξεμπερδέψω με την ανάγνωση ενός βιβλίου.Κάθε λίγο, στις προτάσεις του κρύβεται και κάτι δικό μου, μια σκέψη, μια απόφαση, μια αναίρεση, δάκρυα, ξέσπασμα, σιωπή...
Συμπάσχω με τον ήρωα των σελίδων. Ανδρειώνονται μέσα μου αποφάσεις και μετά αναιρούνται, συνυφασμένες με τη δική μου πραγματικότητα. Τις περισσότερες σελίδες, με δάκρυα στα μάτια τις έχω διαβάσει ως τώρα.

Σκέψεις, σκέψεις.. μετέωρες, αδιέξοδες, απέλπιδες... "γιατί;"... προσωπικές συνομιλίες....Ένα δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα μαζί του. Αν είναι ο πόνος φόβος ή ο φόβος πόνος.Όμως με συγκινεί η μοναχική του πάλη. Σαν τη δική μου.Όχι ότι έχω παράπονο. Καμιά φορά πιάνω το απλωμένο χέρι των φίλων μου (ευτυχώς η ζωή μού χάρισε τέτοιο δώρο) ή το ζητώ και μου το δίνουν πρόθυμα.Όμως έχω συνηθίσει να περνώ τα δύσκολα κατά μόνας..

Αυτά ήθελα να πω.Επιστρέφω στο καταλυτικό ανάγνωσμα και τον προσωπικό μου αγώνα.
Πικρή ήττα. Ακόμα και σήμερα.Δεν θα το βάλω κάτω όμως.Δεν θα ξαναϋποκύψω τώρα που με ξέρω καλύτερα..Βρε, τι παθαίνει κάποιος όταν αντί να γράφει δικές του λέξεις, διαβάζει άλλων...

(Έχω παρατηρήσει ότι όταν είναι έντονη η μέρα μου σε περιεχόμενο είναι και τα όνειρά μου:Προχθές μου εξηγούσαν με σχήματα την θεωρία της σχετικότητας και την καταλάβαινα απόλυτα, σήμερα νόμιζα ότι θα θυμόμουν -όπως το χαϊκού- και δεν κατέγραψα το τραγούδι που είδα, αλλά τελικά δεν το ξαναθυμήθηκα... και διάφορα άλλα που δε θυμάμαι να αναφέρω αυτή τη στιγμή) .


posted by Κυκλοδίωκτον 7/05/2006 09:06:00 PM


Wednesday, July 05, 2006
 1 Comment:


homelessMontresor said...
Μου έχει συμβεί και εμένα αυτό διαβάζοντας ένα βιβλίο... απίστευτο ε?
05 July, 2006 23:03





Δεν υπάρχουν σχόλια: