Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Της νύχτας τα καμώματα!


Καμιά φορά, όταν επιστρέφω με τα πόδια αργά το βράδυ από τη δουλειά και ξεχνιέμαι και αποτραβιέται το μυαλό μου από την ετοιμότητα και την επιφυλακή να προσέχω τυχόν απειλές γύρω μου, μπαίνω σε άλλου είδους σκέψεων που με απορροφούν τόσο πολύ που όταν επανέρχομαι βρίσκομαι να έχω περπατήσει μεγάλη απόσταση χωρίς να το καταλάβω και χωρίς να θυμάμαι τι και ποιον προσπέρασα...


Κάποιες από τις αποψινές μου σκέψεις ήταν ότι, τελικά, δεν υπάρχουν μυστικά σ' αυτόν τον κόσμο (υπαρξιακού και φιλοσοφικού περιεχομένου, όχι από τα άλλα τα κατασκοπικά).
Ο καθένας μας θα τα 'χει ακούσει λίγο πολύ, αλλά μια κι από μικρά μάς μαθαίνουν τι να πιστεύουμε και τι όχι και μας βάζουν φίλτρα διήθησης/και βάζουμε από μόνοι μας, ο κάθε νους δέκτης τα διαστρεβλώνει και τα καλουπώνει έτσι ώστε να τα χωρέσει στην υπαρξιακή του κατάσταση δυνατότητας κατανόησης (όσο του κόβει που λένε) ή απλώς τα θεωρεί άνευ σημασίας και τα προσπερνάει.


Μάλλον αυτήν την διαστρέβλωση προσπαθούσαν να αποφύγουν ρητά όπως "αμύητον μη εισιέναι", "μη ρίξεις μαργαρίτες σε χοίρους" κ.λπ. γιατί άμα του κολλήσει κάποιου στραβά κάτι μέσα στο μυαλό του, άντε να του το βγάλεις σαν ιδέα! Πολύ πιο δύσκολο να ξεμαθαίνει και να ξαναμαθαίνει κανείς, από ότι στην αρχική μάθηση. Γι αυτό και οι μαθητές του Πυθαγόρα σιωπούσαν τα πρώτα χρόνια. Όλες οι αντιρρήσεις τους διαμορφωνόταν σε εσωτερικό πεδίο κι όχι σε εξωτερικό...

(κάτι τέτοιο κάνω κι εγώ με το μπλογκ μου που το προστατεύω από τα μάτια άσχετων γνωστών μου)


Head with Hornes, wood sculpture by Paul Gauguin

Μια άλλη μου σκέψη ήταν ότι συνειδητοποίησα σήμερα (κι αυτή είναι καθαρά προσωπική μου άποψη που δεν θέλω να την επιβάλω σε κανέναν να την αποδεχτεί) γιατί εμφανίζουν εικονικά και συμβολικά τον διάβολο με κέρατα!

Γιατί, κάποιος άνθρωπος (για άλλα όντα δεν ξέρω) που έχει υπερβολική αρνητική ενέργεια, την συσσωρεύει στο δεξιό και στο αριστερό μέρος του μετώπου του και σου την εκτοξεύει σα να σε τρυπάει με μεγάλα μυτερά κέρατα.
Και εκτός του ότι το κάνει για να σε διαπεράσει με αυτήν, το κάνει μάλλον και για να σε εγκλωβίσει ανάμεσα σ' αυτήν την περιοχή ελέγχου του...
Τέτοια άτομα σκύβουν ελαφρά το κεφάλι όταν σου μιλάνε και σου προβάλουν ασυνείδητα το μέτωπό τους για να σε στοχεύσουν και να σε εμβολίσουν καλύτερα.


Παραμιλητό τέλος και για σήμερα, ώρα να κοιμηθώ και λιγουλάκι....





1 σχόλιο:

Κυκλοδίωκτον είπε...

Ένας φίλος, μού επιβεβαίωσε ότι έχει διαβάσει πως η αρνητική ενέργεια κάποιου συσσωρεύεται, όντως, στο δεξί και στο αριστερό μέρος του μετώπου καθώς και στο πίσω μέρος του κεφαλιού.