Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Χμ...

Bauhaus Stairway by Oskar Schlemmer
Με αφορμή ότι παραλίγο να χάσω το παλιό μου μπλογκ, άρχισα να σκέφτομαι την μεταφορά μου ξανά πίσω. Είναι που με τις νέες μετατροπές που έγιναν από τον σέρβερ που μας φιλοξενεί, βρήκα και τι έφταιγε με τις αναρτήσεις και δεν μπορούσα να τις μορφοποιήσω.
Μόνο που τώρα, εκείνο το μπλογκ, μου φαίνεται κάπως… φλύαρο.
Ίσως βρω τελικά, κάποια στιγμή, χρόνο να επιστρέψω αφού του κάνω τις απαραίτητες αλλαγές… σύμφωνες με τις δικές μου. Ιδίως τους τελευταίους μήνες!
Μόλις χθες συνειδητοποίησα ακόμη 2-3 σημαντικά πράγματα για τη στάση ζωής μου.
Βρισκόμαστε σε αυτοκίνητο με κατεύθυνση ένα πολύ όμορφο παραλιακό σπίτι φίλων όταν μου ήρθε η αναλαμπή και προσπέρασα τα γεγονότα που προσπαθούσαν να με "καταπιούν".
Ξαναβρήκα το χαμόγελο και την καλή μου διάθεση, είπα (μέσα μου) ένα ειλικρινές "δεν πειράζει" και περάσαμε όλοι υπέροχα δίπλα στα …κύματα.

1 σχόλιο:

Κυκλοδίωκτον είπε...

6 Παλιά Σχόλια:

----------------------------------

Blogger Ο/Η AERIKO είπε...

Και να το έχανες το παλιό μπλόγκ θα ξαναέγραφες εδω..απ την αρχη και καλύτερα.Το δικο μου το παλιό της πρωτης μου προσπαθειας το εσβησα μόλις ενιωσα οτι επετρεψα να μου το λερωσει η κακη πλευρα του νετ.Εχεις ενα απο τα πιο αγαπημενα μου ιστολογια.Το να αρθρώνεις ισορροπημένο και απο ψυχης λόγο είναι σπάνιο πια.Ευτυχως υπάρχουν εξαιρέσεις.

Καλημέρα και όμορφη νέα εβδομάδα με καλή καρδιά και διάθεση.Είναι το μόνο που μετρά το μόνο που αξίζει παρα τα όποια δύσκολα.

14 Μαρτίου 2011 7:53 π.μ.

----------------------------------

Blogger Ο/Η kyklodiwkton είπε...

Καλημέρα Αερικό,
ευχαριστώ για τα λόγια σου.
Μου 'ρθαν απρόσμενα, μια και εδώ συνήθως βασιλεύει ερημιά και έχω την εντύπωση ότι δε διαβάζονται αυτά που γράφω.
Όχι όμως ότι με ενοχλεί, μια και γράφω κυρίως για μένα :)

(Δεν κατάλαβα τι εννοείς με την "κακή πλευρά του νετ"...)

Επίσης, καλή εβδομάδα με καλή καρδιά και διάθεση. Από το πρωί(για να μην πω από τα όνειρά μου απόψε) δίνω μάχη να νικήσω τις σκέψεις που φέρνει η αρνητική πλευρά του εαυτού μου και να αντιμετωπίσω ένα δύσκολο θέμα που επιτέλους πρέπει να βρει την άκρη του και να μπει σε πιο ελέγξιμα μονοπάτια διαχείρησης.

14 Μαρτίου 2011 8:45 π.μ.


----------------------------------


Blogger Ο/Η kyklodiwkton είπε...

(συναισθηματικής διαχείρησης)

14 Μαρτίου 2011 8:45 π.μ.



----------------------------------


Blogger Ο/Η AERIKO είπε...

Nα μάχεσαι αυτο μετρά.!!Φως και πάλι Φως η Ψυχή που μάχεται.Δεν εστιάζουμε στην κακή πλευρά αλλα στην καλή πάντα.Και ειναι χαρα για μένα να συναντώ λέξεις ομορφες λέξεις ανθρώπινες λέξεις δίκοπες.Το πνεύμα ξεδιψά με αυτές.

14 Μαρτίου 2011 11:45 π.μ.


----------------------------------


Blogger Ο/Η kyklodiwkton είπε...

(Η επόμενή μου ανάρτηση περιέχει περισσότερες λεπτομέρειες σαν απάντηση...)

Ευχαριστώ άλλη μια φορά για τα λόγια σου και εύχομαι και σε σένα να δίνεις διαρκώς φωτεινές μάχες και να τις κερδίζεις :)

15 Μαρτίου 2011 5:25 π.μ.


----------------------------------



Blogger Ο/Η kaita7katsikakia είπε...

Με χαρά διάβασα ότι σκέφτεσαι να ξαναγυρίσεις

Θα ράψεις τη νέα ιστορία σου πλάι στην παλιά..Ολο μαζί θα μας δίνει την συνέχειά σου. Εγώ προσωπικά
θα το χαρώ!

15 Μαρτίου 2011 7:59 μ.μ.




----------------------------------