Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Αλφάκι


Στο μαγικό μεταίχμιο ύπνου-ξύπνου:

"Εσύ Αλφάκι, να πας απ' την άλλη μεριά..."

Και το Αλφάκι βρέθηκε από την άλλη πλευρά του άδειου σιδηρόδρομου με εμένα από την εδώ πλευρά.
Κι έμοιαζε σαν ζωντανό μικρό ανθρωπάκι (ή παιδάκι) με τετραγωνισμένη μορφή σαν πλειμομπιλ.

Και μου άρεσε πολύ αυτή η λέξη 'Αλφάκι' για τον πρωτάρη (από το άλφα το αρχικό γράμμα, όπως λέμε π.χ. α' δημοτικού). Και επενέβηκα συνειδητά και μισοξύπνησα για να την κρατήσω να την θυμάμαι, γιατί δεν την είχα ξανακούσει πουθενά και μου άρεσε η πρωτοτυπία της.

Και τότε κατάλαβα ότι ο εαυτός μου με είχε αφήσει κι είχε πάει από την άλλη πλευρά μαζί με το Αλφάκι κι ότι ήταν το Αλφάκι.
Κι επειδή επενέβηκα για να θυμηθώ τη λέξη, ξαναγύρισε σε μένα κι έβλεπα πια το αλφάκι από απέναντι αλλά όσο κι αν προσπαθούσα συνειδητά πια, δεν μπορούσα να ξαναχωριστώ και να ξαναγίνω το Αλφάκι ταυτόχρονα με εμένα...


Δεν υπάρχουν σχόλια: