Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ήρθε!

Πάνω στ' άνεμου τα φτερά
στρογγυλοκαθισμένη
Ένα πρωί μου 'ρθε κλεφτά
κι ας ήμουν νυσταγμένη

Πετάρισε τα βλέφαρα
και μου 'κλεισε …τη μύτη
Μα, δεν αρκούσαν όλα αυτά
με μάντρωσε και σπίτι

Για δες καιρό που διάλεξε
να έρθει να με πάρει
Τώρα που μπήκε η Άνοιξη
κι οργιάζει το χορτάρι

Και δε θα βγαίνω τώρα εγώ
έξω δε θα πηγαίνω;
Μέσα στο σπίτι θα γυρνώ
Οργιασμένο Χορτάρι
σα να 'ναι στοιχειωμένο;

Θα κάνω επανάσταση
και θα φορέσω μάσκα
Κι ας πέρασαν οι Απόκριες
κι ας έρχεται το Πάσχα

Σαν Μάικλ Τζάκσον θα γυρνώ
θα γράφω και τραγούδια
Θα σεργιανίζω άφοβα
στη φύση, στα λουλούδια

Ναι, δε θα της περάσει αυτό
και θα φωνάξω: ΑΕΡΑ...
σταμάτα πια να 'ρχεσαι εδώ
και φύσα παραπέρα

Και πάρε αέρα μου μαζί
κι αυτήν την αλλεργία
Γιατί κατάντησε Nαζί
μου φέρνει δυσφορία

Μου κλείνει μύτη και λαιμό
τι κι αν φορέσω μάσκα
Η ύπουλη, η πονηρή
με πιάνει και στα μάτια


Δεν υπάρχουν σχόλια: